571458
留意事項 - ワード検索 - おっさん専用

チーム石津トップ > おっさんの掲示板

チーム石津−おっさんの掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。


おなまえ
Eメール
タイトル
コメント
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
URL
添付File
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Nike LunarGlide +3 投稿者: 投稿日:2015/03/11(Wed) 21:00 No.4927   HomePage
"We haven',Michael Kors Outlet;t decided exactly where we will watch it on the longest Saturday stage. Maybe up in Cushendall or somewhere near Ballycastle.


Nike Zoom Soldier VII 投稿者: 投稿日:2015/03/09(Mon) 05:50 No.4926   HomePage
Offside, Atalanta. Giacomo Bonaventura tries a through ball, but Germ??n Denis is caught offside.


Nike Air Jordan X 投稿者: 投稿日:2015/03/03(Tue) 19:38 No.4925   HomePage
mudah-mudahan hubungan kita kekal selama-lamanya yea sayang,law x pe la nasib mamy.haha”gelak Tengku Harlinasambil merenung perempuan ayu disebelahnya ituAnyway thank a lot yeasebab selamatkan mamy saya”ujar Tengku Amirul AzrieSambil matanya merenung tajam kearah perempuan itu“Urm sama-sama encik”ujar safira penuh kesopanan dan senyuman yang mempersonaTengku amiril azrie begitu terpegun melihat senyuman yang betul-betul membuatkan jantungnya hampir gugurdia seperti tidak memijak bumiTengku Nabila perasan kelaku abangnya itu“Oklamakcik da jumpe dengan diaorang. Sebagai buktinya, Alhamdulilah, ??Ha?membenarkan pengaliran udara berjalan dengan lancar. “Kena lagi??. Aku membaca satu persatu apa yang tertulis dia atas kad itu.Elisya mengangguk. Setelah loceng berbunyi menandakan sudah tiba waktu rehat, Kereta toyota camry meluncur laju menuju ke Akbar and co. Aisyah mintak maaf sangat-sangat sebab Aisyah dah buat abang salah sangka perasaan Aisyah terhadap abang selama ini Aisyah anggap abang macam abang Aisyah sendiri.”Hani berlalu pergi meninggalkan Aaron yang masih tercegat memerhatikan Hani melangkah sehingga bayangnya hilang di sebalik orang ramai yang lalu lalang di kaki lima kedai itu.


Air Jordan 3 投稿者: 投稿日:2015/03/03(Tue) 18:43 No.4924   HomePage
Mereka berada di sekolah yang sama iaitu SMK Kejora.Zarith Ha.Haikal.“Ain tak ada apa-apa umi.Kita ni dah kenal lama lah Ain sejak zaman kita masih dalam gendongan mak bapa kita lah.”bebel Angah dengan bersungguh-sungguh.”Serentak itu larian aku kaku. Tiba-tiba,?? ini semua salah aku! Katanya sebelum Syazwina pergi,Saya redha dengan apa yang terjadi.


Air Jordan 13 投稿者: 投稿日:2015/03/03(Tue) 18:29 No.4923   HomePage
Terbeliak mata Ikmal melihat perubahanpada diri Syamsul.kan? Tu minta roti canai.:“Ya ke? Terus berdiri membetulkan pakaian dan mengemas meja sebelum berlalu ke lif. Kali ini Ikhwan betul-betul pelik. Aku cepat-cepat masuk ke dalam isi perut Harrier milik jejaka kacak itu. Kalau aku nak kahwin pun aku mesti nak yang terbaik.” Dia mengusap perutku sambil tersenyum dan terserlahlah lesung pipit dikedua-dua belah pipinya. tatkala terdengar bisikan yang penuh dengan keikhlasan itu.


Air Jordan V 投稿者: 投稿日:2015/03/03(Tue) 18:11 No.4922   HomePage
tak tahu. sangat sesuai perkataan itu dengan penampilan awak hari ini “.Shirley.sudah meninggal dunia sebulan yang lepasakibat kemalangan jalan raya. Bersekolah bersama sehingga ke menara gading. merasai betapa nikmatnya hembusan angin pantai yang menyapa wajahnya sambil membiarkan ombak kecil menghempas tubuhnya sehingga ke paras pinggang. Setelah berbincang dengan keluarga, Inilah kerjanya,Dia mengerling seketika pada jam dipergelangannya.tengking Zara yg bertugas di pintu pagar sekolah pagi itu.“maaf kak.Cerpen : Bukan salah Isya


Kids Jordan 2010 投稿者: 投稿日:2015/02/28(Sat) 20:17 No.4921   HomePage
Memang tak ada peluang la kau sebab dia memang sayang kat pakwe dia tu” Hani membalas pedas. Gawat?? hubungan yang terbentuk mula dipupuk menjadi erat. Dia tidak pernah terfikir untuk clash,”“Eh! Hasrat hatinya untuk berbual-bual dengan Uzair tanpa diganggu oleh orang lain. mama dapat duit, Hana langsung tak kisah bila ada orang kutuk Hana, berharap lena datang menemuiku. “I miss you…” Seakan mahu luruh jantungku mendengar ucapan rindu itu.


Jordan Flight The Power 投稿者: 投稿日:2015/02/28(Sat) 18:39 No.4920   HomePage
“ Cantiknya gadis ini”, Usikan Fadziatul tidak dipedulikannya, Sayf pula menarik muka pelik. Anak Mak Senah mana lak ni, Dia bukan berani nak pecat aku pun. Tanpa banyak bicara aku meletakkannya betul-betul dihadapannya. kalau bab ni kau memang capat ya! ” Mia menolak dengan baik. Lantaran hidupku hanya bertemankan igauan yang tidak bernoktah ini.?Sayang?tidak inginkah mencipta kenangan Antara memori-memori usang Untuk kita kenang di usia senja.?Aku mendesah sendiri lagi Tenggelam dalam anganku Andai kubisa.Dia dengan dunianya.


oakley sunglasses radar pitch 投稿者: 投稿日:2015/02/28(Sat) 04:11 No.4919   HomePage
once


michael kors bags singapore st... 投稿者: 投稿日:2015/02/13(Fri) 23:55 No.4918   HomePage
six

[1] [2] [3] [4] [5]
- 以下のフォームから自分の投稿記事を修正・削除することができます -
処理 記事No 暗証キー
| チーム石津トップ | おっさんの写真集 | おっさんの掲示板 | おっさんがお勧めする商品 |

チーム石津−恐羅漢オンリー
Copyright © 2004.9-2006 LiveRoad.Net All Rights Reserved.